niedziela, 11 marca 2012

Witam Was kochani w to niedzielne popołudnie .Jak Wam mija niedziela? Mi całkiem spokojnie , dzisiaj odpoczywam i przygotowuje się już niestety na jutrzejszy dzień do szkoły Anyway  ,robiłam dla was 2 zestawy ,ażeby urozmaicić moje notki ; )

1. Marzę już żeby tak się ubrać , niestety pogoda jeszcze na to nie pozwala ; / Okey co do zestawu to najbardziej podobało by mi się zestawienie  do tych  spodni  ; czarna bluzeczka na ramiączkach +jeansowa kamizelka zegarek i wiadomo trampeczki (ahhh marzę o oryginalnych converasach)

2.Drugi zestaw jest nieco elegancki ale chciałam dodać coś co złamie tą elegancje hah czyli szeroka bluzka . Wiadomo  w tym sezonie rządzą pastele także są i pastele . Torebka chanelka w przepięknym kolorze miętowym i do tego buciki w których się zakochałam .  ; )




Specjalnie nie dodaje cen i marek bo są to zazwyczaj bardzo drogie rzeczy, a takie zestawy mają służyć tylko i wyłącznie (jak dla mnie przynajmniej i każdej innej przeciętnej nastolatki ) jako inspiracje  ;  ) Można znaleźć podobne rzeczy w sieciówkach z o wiele mniejszą ceną  ;  )

Bye bye ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz