czwartek, 15 marca 2012

Come back!

Cześć ! Przepraszam bardzo za zastój ale we wtorek miałam ostatni trening przed zawodami tanecznymi także wróciłam bardzo  późno i byłam zmęczona więc odrazu poszłam się kąpać i do  łóżeczka  ;  )  W środę już o 7;30 rano musiałam dojechać do miasta, gdzie miałam ostatni trening na sali po czym o 8;00 wpakowaliśmy się do autobusu . Jestem zadowolona ponieważ , przeszliśmy eliminacje i jedziemy daalej ;  ) Także , dzieje się  ;  ) Jutro już piątek weekend zaczynamy ! ; )  Zapewne przeleci szybko ale ale w kwietniu chodzimy( przynajmniej) my 12 dni ! Aż nie mogłam w to uwierzyć jak nam pani powiedziała . Potem w maju znów tydz. wolnego wycieczki iiii czerwiec a w czerwcu jak to w czerwcu . Pierwszy tydz. zaliczamy ostatnie już przedmioty a potem hahah a potem to już niech to zostanie dla mnie i moich znajomych haha ;  P
Btw. Zrobiłam dla was (choć już wielkimi krokami zbliża się wiosna) to mam dla Was bluzy .  Przeraża mnie trochę ta monotonia  tych kolorów aczkolwiek no nic na to nie poradzę . |Uwielbiam takie bluzy , bo po pierwsze można założyć do nich trampeczki leginsy fajną sportową torbę okulary i fajnie dziewczęco się wygląda. A po drugie jest to sportowe = wygodne  ;  )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz