wtorek, 20 marca 2012

Hej ! Nie piszę tutaj tak często ale to nie dlatego , że nie mam czasu lub nie chce mi się , tylko po prostu nie chcę pisać o niczym  ;   ) Także to tak na wstęp. W poniedziałek moja przyjaciółka miała urodziny , także jeszcze raz 100 lat ! ;   ) Dałam jej coś co mam nadzieje że się spodobało jej ;  )  Niestety bidulka chora jest ,także jeszcze wczoraj byłam u niej i się troszkę zasiedziałam ... Jutro jest dzień wagarowicza ale niestety czy stety nie idę nigdzie , bo w tamtym tyg. mnie nie było w środę także nie mogę zbytnio opuszczać a jutro zresztą mam troszkę materiału który muszę jakoś przyzwoicie zaliczyć a wiem że robi się coraz cieplej i nie będzie mi się chciało uczyć póżniej  ;  )Za chwilę lecę do kościoła łeee 1,5 h whatever... a potem do książek ; / Dodaje na szybko trampki , które uwielbiam  już zresztą śmigam w nich do szkoły  ; ))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz