czwartek, 8 marca 2012

Cześć wszystkim! Nigdy się tak nie zmęczyłam jak na wczorajszym treningu + zakwasy z biegania..

Dzisiaj nie poszłam do szkoły , bo zaspałam, xD a potem stwierdziłam że nie ma mamy po co budzić także zostałam w domu, w sumie i tak będe się uczyć caaaałyy dzień matematyki BO jest źle a nawet bardzo także trzeba się wziąść  ; ) Anyway .. chciałam Wam dzisiaj napisać co nieco o firmie ORIIFLAME < jest to jak dla mnie najlepsza firma kosmetyczna (już od małego zamawiałam tam kosmetyk i oglądałam katologii hahhaha ) Kosmetyki są oparte na bazie naturalnych  składników ze Szwecji . A każdy wie chyba że szwedzkie kosmetyki są najlepsze ... Dodaje jakieś zdj z google kosmetyków, a już za niedługo dodam moje ; )

 Pastelowe kolory najmodniejsze w tym sezonie ; )

 Najnowszy katalog  ; )

 Buziaki K :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz